Tråkig rubrik.

Godmorgon höll jag på att skriva, men det blir lite fel va?
Vet inte vad jag fick det ifrån, haha.
Jag är som jag är vetni!

Tss, härligt at det är freeeeedag nu iaf :D
Ikväll har jag kollat på Dirty Dancing (för första gången, ganska dåligt jag vet), så gullig!
Imon ska jag hem till Hanna på typ tjejkväll, mys :)
Söndag ska jag soooova och typ på hockey.
Måndag är jag leeedig!

Massa uttragna bokstäver det blev.

Haha vilken grammatik -.-

Som när jag skulle ändra en textbit som var "Life is a bitch" jag skulle ändra det men de blev lite fel "Life is a not bitch" ^^ Tihi!

Aja, whatever, men nu ska jag typ göra något, typ kolla på tv.

Vi hörs!

Pussss...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0