Weird.

Jo haha vill ni veta vad jag drömde inatt? x)

Jag var inne i stan och skulle fixa praoplats.
Jag gick till Gina Tricot och lyckades få en plats där (efter att rivit ner en massa saker -.-)
Fick börja direkt (haha) och vika kläder, eftersom jag i drömmen inte kunde vika kläder så blev det helt sjukt!
Sen så var det iaf slut för den dagen så jag åkte hem.
Då fixade jag helt plötsligt en profil på Facebook pga att jag var tvungen att kontakta killen jag gillar (kommer inte håg vf) sen så somnade jag, när jag vaknade hade jag panik och stack in till stan för praoen.
Men då ser jag en massa snygga kläder på H&M så jag går in dit i stället.
Eftersom jag inte vill bli uppsatt som att jag skolkar så börjar jag bete mig som om jag är anställd på H&M istället ^^
Efter ett tag kommer någon på mig med att jag inte alls jobbar där och jag blir utslängd från H&M.
Då går jag till Gina och säger att jag tyvärr är sen (utan att berätta om H&M) och på något sätt har de fått reda på att jag var på H&M och handlade, de säger att det är emot reglerna jag fick skriva på när jag började praoa där att shoppa i en annan affär så jag blev utsparkad därifrån (oxå).
Sen gick jag hem och in på Facebook. x)

Sen vaknade jag och hade panik över att jag inte fick shoppa på H&M o Gina mer, blev överlycklig när jag kom på att det bara va en dröm -.- haha!

Jag tror att jag fått ihop denna lustiga dröm pga vad jag läst i en shopaholics bekännelser och lite från en msn konversation :P

Jaja tänk hur man kan få ihop det när man sover xP




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0