Sockersöta sötsaker.

Tjena!
Äntligen är det fredag! :D
Så skönt, ännu en boring skolvecka avklarad! (Y)
Ikväll blir det pingismatch och sen tror jag att jag ska kolla på "Jag vet vad du gjorde förra sommaren" ikväll..
Men jag vet inte, har ju sett den typ sjuttonhundrafemtiotolv gånger..
Eller ja 2 iaf, sen parodin på den 2 gånger..
Det blir 4. x)
Jaja, mattematik är väl inte mitt bästa ämne? ;P
Eller jo det är det..
Aja whatever, har iaf tagit mig tid att lägga in bilder som legat i kameran ett tag.
Här kommer mina favoriter ;)


Love isn't always this easy.




Såhär blev förresten mitt muffinsbak häromdagen ;P



Japp hinner inte lägga upp fler nu, men det kan ju iofs bli långtråkigt att kolla på bilder eller inte men nu sticker jag o tävlar, hörs ikväll!

Pussss



Postat av: Danne [www.danieldahl.se]

Sv; Tack så mycket! :)

2009-09-25 @ 21:50:27
URL: http://www.danieldahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0