Aktiv morgon!

Hallåå!
Saknat mig?
Min mobil vägrar ju funka när det gäller att skriva nya inlägg så, inte mitt fel.
Vaknade vaktiskt vid 10 idag! (OMG jag vet ^^) Åt frukost, sen hjälpte jag mamma att bära sina ca 200 böcker från stugan och in i huset, sen upp på garderoben..
Det tog någon timme, haha..
När vi var klara med böckerna så klädde jag på mig lite snabbt, fick bli en pösig tunika och shorts och helt osminkad, sen stack vi och handlade.
Och nu är jag här!
Vilken morgon, och klockan är bara 1!
Tänker inte sitta vid datorn så mycket idag, vill ta vara på helgen lite lixom, om ni fattar vad jag menar?
Måste iaf hitta en gammal barnteckning jag gjort när var liten, ska ha fritt broderi imon på syslöjden och vi ska brodera efter en barnteckning..
Det kommer ta ett tag att först hitta lådan med teckningar och sen välja en!
Wish me luck!
Men innan jag börjar med det så ska jag läsa lite bloggar och lyssna på Queen Weekend på VH1!
Great!
Hörs, Puss!


Postat av: Leia

Ha en skön söndag! =)

2009-09-06 @ 13:36:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: okej ! :) tack för ditt bidrag i min lilla b&j undersökning, statistiken kommer snart upp på bloggen ;D

2009-09-06 @ 14:10:03
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback