"Take my hand, we'll make it i swear"

Gomorgon.
Ser ut att bli en grå dag, igen :(
Jag vill ha tillbaka den soliga sommaren!!!
Eller iaf riktig vinter med vit gnistrande snö!
Jag har egentligen inget emot hösten, men när det bara är grått och blåsigt och regningt då hatar jag den!
Men varje årstid har ju något, vad skulle året vara utan de vackra höstfärgerna?
Jag är ganska  sur över att det är så grått, annars hade jag troligen varit ute och fotat varje dag.
Jag är en av de människor som vill ha med vackert ljus på sina bilder, vet att det är många som tycker bäst om att fota under gråa dagar, jag förstår allvarligt inte de männsikorna!
Bilderna blir ju så dystra...?
Nej jag kanske ska lägga av med att klaga? ;)
Ska hoppa in i min garderob nu och planera min klädsel till kusinens halloweenbarnkalas :P
Hörs sen!
Puss ;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0