Saving Sarah Cain

    Saving Sarah Cain

    Amerikanskt drama från 2007. I rollerna: Lisa Pepper, Abigail Mason och Soren Fulton. Regi: Michael Landon Jr. Bredbild. Storstadsjournalisten Sarah reser till Pennsylvania för att gå på sin systers begravning. När hon kommer dit får hon veta att hennes fem nu föräldralösa syskonbarn, riskerar att hamna i olika fosterhem, såvida hon inte själv är beredd att ta hand om dem.

     

    (info från http://tvplaneten.se/1.316979?date=2009-10-19)

     

     

    Jag tycker att denna filmen var så grymt bra!!

    Jag tänker inte skriva vad den handlar om eller hur den slutar och så för det förstör ju bara för er som tänk se den!

    Jag själv tycker att alla borde se den för den va så bra!

    Ibland höll jag verkligen på att börja gråta för att en sekund senare sitta och se allmänt glad ut.

    I Love It!

     


(bild från Google)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0