Min aktiva kväll.

Ojsan... Blivit dåligt med uppdateringar nu ikväll... Nej men jag hängde med mormor o lämnade Malin o Markus på en fest, sen hem käka middag och sen dra ut till Jeanett o Nicke. Sorterade upp alla träningsoveraller tshirts och shorts och la i påsar, en till varje som beställt. I bakgrunden hade vi igång Idol så det blev en massa Michael Jackson igen! Nice nice! Bäst tyckte jag iaf att Mariette och Erik var. Så grymt bra! Sen så skulle jag väl oxå få säga att Calle och Tove är duktiga egentligen men missade lite i låtvalen idag. Måste oxå tilläggas att jag tog sk. Danspauser ibland :p men sån är jag! Sen efter idol drog vi igång ett träningsprogram med olika danser och sånt, det blev ett 30minuter ganska hårt träningspass så jag känner mig lite duktig. Bara det att nu råkar jag omedvetet få in höftrörelserna så fort jag rör mig, lyckat... Haha. Undra om man får någon träningsverk imon? Hoppas kan man ju alltid! Sen imon kommer tjejerna hit oxå, supernice! Men vet ni vad, nu ska jag sova. Är grymt trött efter träningen och så. Så godnatt små sötnosar, vi höres imon! Natti natti puss puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0