Men när ska jag hinna baka muffins då...?

...Det gör jag ju varje helg! :O
Det får bli när jag kommer hem från hockeyn, vid typ 9 på kvällen men yeye...

Haha jag nätfönstershoppar in i det sista ;D
Fast nu börjar batteriet ta slut och jag orkar inte hämta laddaren -.-
Paniken från chocken med spingeln har lagt sig nu.
Fasar över att bli tvungen att gå tillbaka till badrummet bara.
Men nej, datorn får bli closed down för ikväll nu!
Ska kolla på Comedy Central i någon timme till sen blir det in till ... badrummet! :o
Jag tycker jag är modig som vågar gå tillbaka dit!
Jaja, sen blir det mobilblogg och sen blir det sova.
Ska upp tidigt imon för jag har mycket att göra!
Ska åka till hockeyn vid 2 och så ska jag duscha och sätta dit mina nya naglar :D
Men nu dör batteriet snart så jag måste sluta skriva.
Suck jag som var på gång nu! ;D
Aja, your lost, eller ja kanske inte  ^^
Pusspuss! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0