Långt inlägg ikväll :D

Ikväll va det då träning, fast typ utan tränare denna gång så vi spelade bara matcher vilket e väldigt nice. Gick ganska dåligt bara, men men grymt bra humör i vilket fall! :d Vi behöver väl inte gå in på alla låtsasslagsmål osv igen? Samma som vanligt -.- haha. Ibland börjar man ju undra över dem asså :p Hehe, sen hem o duscha, och utrota en till spindel från badrummet. Suck de gillar verkligen det rummet. Jaja, den är borta nu iaf. Sen drack jag iaf ett glas cola och ett halvt paket mjölk, gissa vem som va törstig? x) snackade lite med mormor och Nicke och sen hem till mig. Kollade på House och sen diskuterade (våra kvällsdiskussioner är oftast att mamma påpekar ngt och jag skrattar hysteriskt åt det i ca 15minuter :p Ikväll handlade det då om att jag inte kan säga R ni vet så det rullar på tungan eller hur man nu säger, jag kan iaf inte det och mamma o jag började då lyssna på allt jag sa med R och kom på att det lät väldigt roligt x) haha sen att jag e asflummig oxå. Japp, askalas asså! Haha nejmen jag ska upp tidigt imon så jag får väl sluta skriva nu. Jag skriver mer när det finns tid. Puss och nattinatti ♥


Postat av: rebecca

sv: tack mela :D (a)

hur är läget idag då? (;

2009-10-14 @ 08:46:00
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0