Det har gått några dagar sen förra veckan.

Tjena!
Kom hem för någon timme sedan, bytte om till mjukiskläder, kopplat upp datorn och nu så skriver jag här.
Nödvändigt vetande,? Javisst!
Kom på (igen) tidigare idag att det snart är halloween, ännu mer snart än när jag kom på det för några veckor sedan! (konstigt -.-)
Inne på Buttericks just nu och letar dräkt.
I helgen så ska jag mamma o Jeanett rensa ut förrådet för att få fram lådan med halloweensaker som givetvis står längst in .. :P
För er som inte vet så är det världens halloweenfest (världens är väl att ta i lite men det är kul iaf) hos oss varje år så det är mycket att fixa..
Haha, japp jag älkar att pynta och dekorera!
Sen så ska jag ju hjälpa min lilla kusin på hennes barnkalas på fredagen oxå och då ska jag tydligen vara utklädd till älva...
Det blir nog kanon!!!
Men jag ska fortsätta leta lite nu!
Ciao .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0