Någon försöker slå sönder mitt huvud.

Hellu! : )
Idag så var jag tillbaka i skolan igen då, vilket ni nog märkte, ingen uppdatering på hela dagen lixom...
Ligger efter sjukt mycket i många ämnen, shit asså! 
Vat inte hur detta ska gå när vi har NO-prov på fredag och jag varit med på en lektion :o
Illa, mitt betyg is going down typ :P
Haha, nej men jag får plugga så in i * nu. 
Efter skolan hängde Hanna med mig hem och hjälpte mig att fatta lite av vad jag missat i tyska och no..
Vi har tyskaprov imon! :-O 
Aja, sen snackade vi en massa och hade grymt kul ^^
Som vanligt, du e bäst gumman! :D<3

Men jag har sjuk huvudvärk så jag ska stänga av datorn, hörs imon! 

P u z z (<---- Fjortisvarning! (; Nejdå, jag är ingen fjortis)  


Postat av: emma

Vilken fin blogg du har :-)

2009-11-17 @ 16:56:34
URL: http://emmazgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0