OnOff i mitt hjääääärtaaaa :* ^^

Hellu!
Sitter här och skriver och funderar på om jag ska lägga in en massa överredigerade bilder på min garderob, troligtvis inte...
Hänt en massa saker idag orkar faktiskt inte räkna upp allt, x)
Min söta lilla kusin har iaf fått kaninungar (eller hennes kaniner då, hon har inte fått ungar, äh ni fattar) dagens stora händelse :P
Haha, jag funderar skarpt på att gå med på de dära omtalade gratissidorna, fast jag vet inte, xD
Vad tycker ni? Borde jag gå med? :P
Jo vill ni veta en sak jag tycker väldigt om?
Elektronikaffärer.
Jag vet att det låter lite skumt.
Men ja, igår skulle mamma o pappa till OnOff och köpa något antenn-kabel-manick-wathever-grej, så jag hängde med, tänkte väl jaja detta kan väl bli kul.
Vi kom fram till OnOff, pappa springer iväg och letar efter den där grejen han skulle ha o mamma ber mig leta reda på en bra datamus som man kan koppla till Laptopen, för hon har väldiga problem med den lilla plattan som egentligeär till laptopen.
Så jag springer glatt iväg och letar, hittar först en urtjusig i rosa fast det var lite väl dyr, men snygg va den!
Slutar iaf att jag står och väljer mellan 2 st, och jämför.
Samma pris, nästan likadana, fast den ena har 3 års garanti, gissa vilken jag valde? ;)
Det blev iaf en Logitech, svart, med sladd till (inte trådlös) för vi hade någon lustig billig sak innan, som gick sönder efter någon månad, men ingen garanti till tyvärr, men nu tror jag nog vi har hittat en som faktiskt håller! (y)
Jaja sen iaf när jag valt ut den då gick jag och kollade och provade mobiler, hittade en massa tillbehör till mobilen, (köpte inget pga pengabrist) kollade och drömde mig bort vid en monter med kameror, och kollade runt bland allt annat.
 Jag ääälskar elektronik! (A) <3
Men nej nu räcker det med snack om elektronik och min kärlek till det, ska snacka om något lite vettigare kanske?
Njaa det bli nog svårt ;D
Haha nej men allvarligt, vad tycker ni som läser att jag ska snacka om egentligen? det bli väl mest flummande om min dag och lite bilder hit och dit, men vad skulle göra att ni skulle tycka att bloggen blev bättre? Jag vill ha ärliga svar!
Ska kanske börja med veckans fråga eller något annat sånt kul?, Nje inte min grej riktigt.
Shiiit mitt mobilbatteri e slut :< (Spelar musik från den pga dåliga högtalare till Laptopen.
Tyst det blev nu... -.-
Haha, ni skulle hört mig innan sjöng barnvisor i olika takt och tonlägen, sjöng bä bä vita lamm i opera...
Mamma tyckte det lät väldigt ehum, vackert..
Men nej nu måste jag gå på toa, så det här får bli allt för det här inlägget (ganska långt faktiskt :O) så pussokram<3



Postat av: Lydde

hittade du några snygga mobiler då?

2009-05-22 @ 21:44:59

Postat av: Ela

Nja sådär, jag e nöjd med min rosa så jag kollade inte så noga, ^^<3

2009-05-22 @ 21:47:40
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback