Nöjd Ela :D

Nemen hej på dej du! =D
Bara så ni vet så är jag ledig i 5 dagar nu! Såå skönt har gått runt och halvsovit i skolan i typ 1 vecka (ärlig talat så somnade jag till på son i går :$) Jag tänker faktiskt inte skriva om min skoldag, den var inte så intressant :P
Har iaf verkligen invigt mitt nya rum idag, har legat på min matta (i brist på annat) och läst Sophie Kinsellas bok Karriär och Köksbesvär hela eftermiddagen, och nu har jag burit ut min säng och en lampa o lite sånt så nu skulle jag nästan kunna flytta in här! Wuhu! :D
Anledningen till att det varit en aning dött här på bloggen är dels att jag varit så trött och att jag hjälpt Lydde att fixa sin bloggdesign (checka in den på  Lyddes.blogg.se  !) och sen har jag piffat upp min egna design oxå lite, tänkte nu när det snart är sommarlov och så ni vet! :)
Händer ikväll då gott folk? Själv har jag ingen aning, tänker nog mysa lite här i mitt rum sen kanske till mormor en sväng o kolla på tv.
Men nej, nu ska jag läsa ut min kära lilla bok så pusspuss på er!



Postat av: Lydde

e ni färdiga med huset nu ? :o

2009-05-21 @ 15:21:48

Postat av: Ela

Ne men med mitt rum (a) :D

2009-05-21 @ 16:08:44
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback