Min helg.

Tjeena! :P
Precis kommit hem från en shoppingrunda med mamsen momor o Julia, har shoppat en massa underkläder ^^
Kan väl skriva lite om helgen nu när jag ändå är här ,
Lördag, skulle iväg med kören till en marknad o sjunga där, blev att vi gick runt på olika ställen i 3 timar o sjöng samma låtar, lite sådär halvdrygt men kul!
Sen efter det hem till Sanna, kollade på Room Raiders i 3 timmar -.-
Sen upp till sjön för en grillkväll med en massa folk, superskoj! :D
Sen hem till Sanna med Jenny Fia Casper Pelle o Olle.
Tänk att alla skulle sova i Sannas rum men det funkade inte så bra, :P
Casper stack iaf hem efter att vi bäddat ner honom i en soffa med ett rosa täcke o ett gosedjur xD
Haha, vi andra gick in på Fias rum, kom på att hon har en bäddsoffa så vi skulle få plats :P
Fia Jenny o Pelle i bäddsoffan o jag Sanna o Olle i fias säng.
Det hela slutade med att Fia o dem flyttade in till Sannas rum ist, o Olle la sig i bäddsoffan x)
Somnade vid halv fem och vakande sen igen vid halv tio av att Sannas kattungar ville ut.
Sen in o väcka de andra, äta frukost och lite så.
Sen cyklade Jenny Fia o Pelle hem och Casper kom o hämtade Olle, sen stund senare kom mormor o hämtade mig oxå, förlåt Sanna att jag lämnade dig (a) ^^
Sen hem och börja flytta ut saker i mitt rum :P
Och det va min helg lite kortfattat, men jag orkar inte skriva det noggrannare ^^
Men naej nu ska jag ut i solen, pusssss<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0