Känner mig seg xD

Lördag! :D
Förlåt att det har varit lite seg uppdatering senaste veckan -.-
Haft mycket att göra helt enkelt, onsdag va jag hos sanna torsdag i stan fredag sov jag typ x) sen idag e det idag :P
Har varit iväg o handlat typ, spännande, x) Blåser värsta orkanen utanför så det e inte så skönt o va ute, men tänkte kanske sticka ut till Malin senare o gå en runda, men det får vi se.
Tänkte göra en ny header (igen jag vet) men jag blir inte riktigt nöjd med denna, ;/
Ikväll bli det kanske upp till Sanna på fest men jag tror inte det, e så trött och måste sova inatt känner jag och om man e hos Sanna så sover man som högst 5 timmar...
Fatta vad jag känner mig dryg, skippar en fest för att få sova? xD
Nu har jag fått hicka oxå mitt i allting -.-
Men ne, nu ska jag göra något. Vad vet jag inte än, men det löser sig nog.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0