Busy Week.

Tjeena!
Sitter inne på datorn för en gångs skull, får riktiga dator har kraschat så jag måste slå upp laptopen om jag vil skriva, och det tar jag mig inte riktigt tid till så ofta ... -.-
Har dessutom haft väldigt mycket i skolan med 5 inlämningsuppgifter och prov, så det har varit plugg och så har jag träffat kompisarna oxå en massa.
Men nu tänkte jag fixa lite design och blogga lite.
Duktigt eller hur? ;)
Tyckte att jag behövde en lite somrigare design nu när det bara är ca 25 dagar till skolavslutningen (wuhuu!)
Haha, nej nu ska jag gå in på dress-for-less.se och nätshoppa ;) Pussar:*


Postat av: Lydde

bara 25 dagar kvar? haha vad skönt med sommar vi måste bada i sommar <3

2009-05-15 @ 23:11:55

Postat av: Mela

Ungefär :D jaa underbart, klart vi ska! :D <3

2009-05-15 @ 23:22:49
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback