Varå ska du väga en T-bana?? nej en Te-böna (även kallad Te-blad) xd

Hey!
Så va det onsdag och halva andra praoveckan har gått, härligt!
Jaa lite om dagen då, vaknar av den hemskt iriterande väckarklockan.
Äter frukost och läser sporten i tidningen, sen så kommer min lilla Sanna hit :D
Vi hann faktiskt till bussen i tid idag oxå, (ca 5 minuter för tidiga t.o.m. :O ) kom in till stan vid kvart i tio, földe Sanna till hennes praoplats och sen bort till min, fick stå ute i ca 10 minuter för det va så härligt med sol! (y)
Idga fick vi väga te och lägga i påsar, ganska skoj faktiskt fast ganska drygt i längden... :P
Sen lunch, åt med Lina o Angelica som vanligt, idag va det soppa, blev hungrig ganska fort igen :/
Vi gick runt lite på kronan på lunchen oxå, typ på Gina och Stadium. trevligtt trevligt! :D<3
Sen tillbaka til affären, fick ploicka undan en massa varor som ska skickas tillbaka -.-
Sen ut i solen i ca 20 minuter (yyy) Rebecka e väldigt bra på att komma på namn btw ;P
Sen fick vi sluta vid kvart i fyra för Rebecka ska spela match. ((:
Tog tio i fyra bussen hem, hemskt mycket folk på den bussen, satt brevid Markus och snackade lite om våra praoplatser (: trevligt.
Sen när jag kom hem så åt jag, sen in på datorn och fixa det sista till hemsidan o så, lovade ju att göra de idag...
Har egentligen lite mer att göra där men jag menar en liten paus ska man allt få ta! Eller? :S JODÅ!
Mm nu ska jag snart med mamma o papa in till pappas jobb o skriva ut allt det jag gjort idag, eller de ska skriva ut och jag ska sitta i den underbara massagestolen de har på sitt jobb, jag ♥ den! :D:D:D<3333
Jaa men ja det får nog bli allt för detta inlägget, eller för idag för vi ska åka nu och sen när ja g kommer hem så e det bra program på tv, eller jag skriver kanske lite under "rent hus" xP  aja  pusshejj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0