TV-dag ;p

Hey.
Nu skriver jag igen då :p
Min dag har spenderats framför tvn och kollat film, aktivt javisst. ;)
Och ja nu börjar melodifestivalen så jag tänker inte flytta mig från tvsoffan.
Vilka tycker ni ska gå vidare?
Själv har jag inte riktigt koll på alla bidrag men det märker jag väl hade jag tänkt ;)
Hm, tycker ni det är en bra ide att stiga upp klockan halv sex på morgonen för att kolla på film? (a) Haha troligen inte eller? :p
Åh va tuff klänning Petra Mede har, ascool! :o
Hah hon e bara för kul som programledare :>
Haha eller har jag helt dålig humor? xD
Jo nu vet jag vilka jag vill ska gå vidare, Star Pilots var det ju ;o Vilken koll jag har xD
Jaja nu ska jag försöka hänga med i programmet så vi hörs, troligtvis när det är slut så jag kan kommentera hur det gick ;D

Tjingeling, Mela


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0