The world of Mela.

Yey! Jag e bara så jäkla nöjd nu asså!
Jag har lyckats göra en header som verkligen visar vem jag är, utan att säga för mycket.
Jag satt och funderade, hur kan man göra en stilfull eader men ändå visa sin personlighet?? Citat.
Jag skrev dit några av mina uttryck (det lär nog bli trängre på min lilla header ju mer jag snackar :o) och tänkte att det ger en liten inblick i hur min hjärna funkar (ett ganska tomt men väldigt komlicerat ställe ;D) .
Ja det var nog det jag tänkte säga, jag är glad nu iaf och det tycker jag är huvudsaken! Om ni har något ni vill få upp på min header så säg till, jag vet ju inte vad jag snackar om alltid och glömmer (ehrm förtränger) ofta och gärna mina små blondie uttryck ;)
Jaa mer än så blir det faktiskt inte skrivet idga för jag är dödstrött.
Pussokram o allt sånt skit ;D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0