Sommar kom kom?

Tjena!
Stannade hemma idag oxå, visst jag mår rätt bra men jag tar ju Ipren för att det ska vara så och allvarligt om man går på Ipren hur klar i huvudet är man då? Ne precis.
Just nu sitter jag och leker lite på en sida där man kan göra olika expriment.. ^^
Ska strax kolla på hem till gården oxå, älskar den serien. <3
Mm fatta att det är fredag ;S bara en vecka till påsklov iaf!!
Och joo vet ni, mina skor har kommit!! :D längtar så till sommaren nu!  Jag menar kolla på dem de e ju bara så härliga!!

Nu börjar hem till gården så nu tänker jag inte skriva mer ;D


Postat av: Lydde

snygga <33333333333

2009-03-27 @ 18:36:10

Postat av: Mela

Eller hur (:<3

2009-03-27 @ 18:41:25
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback