Slut på praoo

Heeej!
Sista dagen på praoen idag, lite tråkigt faktiskt, har haft askul!
Mm okej dagen då, min lilla Sannis kom till mig imorse då, kul som vanligt, kommer sakna de ;P<3
Aa vi åkte då sen in till stan, haha vilken mening jag kan ju inte skriva vettiga meningar xD men ni fattar nog ändå :P
Mm sen då prao, gjorde inte så mkt innan lunch, åt mest tårta ;P
Åt på chapman me rebecka o Angelica idag för Lina e sjuuk, krya på dig!! <3
Sen gick jag o Angelica lite på stan och snackade lite, lustiga gubbar på hennes praoplats xDD haha
Sen prao igen plockade av grejer från en lastpall, sen kom Sanna och hjälpte till...
Sen kom Hanna och EllenPellen oxå och efter en stund så fick jag sluta, fast då skulle Ellen hem :/
Gick på stan med Hanna o Sanna då, köpte lite grejer o fikade lite. Haha va kul man kan ha asså xD<33 Ni e helt underbara tjejer!! :D<33
Japp japp hemma nu då,kollat på Så ska de låta och nu kollar jag på nåt annat xP
Jaa nej nu orkar jag inte skriva mer så vi hörs nog imorrn? :D<3


Postat av: David

kommenterar

2009-03-21 @ 15:19:55
URL: http://skitnerdej;).se

Postat av: Lydde

låter kul :)

2009-03-22 @ 16:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback