Observera, kärlek är som en fråga utan svar ;D HAHA x'D

Tjeeena!
Så va det måndag och prao igen då.
Fick va själv idag, Rebecka e ju sjuuk :( Krya på dig!
Jag plockade upp en väldans massa dukar idag, jag tror faktiskt utan att överdriva att jag plockade upp ca 250 dukar, och prismärkte, de ni!
Sen på eftermiddagen så kom Sanna Ida o Casper o hälsade på, och hjälpte mig att bära saker.
Haha ni vet det ordspråket  jag skrev om obesvarad kärlek? Ja Casper hittade den stenen som det står på och läste då det jag skrev i rubriken, han fattade absolut ingenting. Fatta vad vi skrattade xD
Sen så kom Filip oxå ocj jag va tvungen o gå tillbaka till affären, Sanna hängde med mig medans de andra gick in på Bokia.
Sen skulle Sanna hem så jag fick va själv en stund.
Men sen kom de andra tillbaka och jag fick typ sluta, då gick vi till Ica och asper o Filip köpte varsin Red Bull, btw Casper du e skyldig mig en 10kr :o ^^
Sen gick vi in på Kicks och provade parfymer o så (Ida o jag då ^^)
Sen till Gina, killarna va inte överlyckliga över att gå in där.. undra varför? ;P
Sen kom bussen o vi åkte hem, och nu e jag här o skriver, dee ni!
Mm men jag tror att jag ska kolla lite på TV nu, hejs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0