Klara första praoveckan [klart]

Tjeena!
Hemma tidigt, fick sluta 3 timmar tidigt på praoplatsen ! (y) Har typ inte gjort nånting idag känns det som, bara drygat runt i affären lixom.
Jaa, så är det då fredag och jag har klarat av halva praotiden, jag längtar tillbaka till skolan, äknner att jag lärt mig allt jag behöver lära mig om affärsyrket.
Jaa, idag har jag iaf varit duktig, köpte ansiktsservetter som jag behöver! Skulle egentligen köpt hårgelé oxå men hittade inte det jag vill ha, kräsen eller vad? ;P
Mm, ååh vad det är härligt med helg!! :D
Jag ska sova till tolv imon på morgonen (A) ;D
I loooove it!
Haha jaa vad som händer mer i helgen vet jag inte, tycker det är bättre att inte planera för mycket, (:
Fast på lördag kväll så ska jag hjälpa mormor att passa Julia. Får bli en myshelg då asså (:<3 Fast det är ju skönt med det oxå ibland och bara ta det lungt.
Nae nu måste jag gå på toa så det får bli allt i detta inlägget! :-)

"Kärleken är den värsta ovanan att bli kvitt med" - Va bara tvungen att lägga upp ett ordspråk till (a)  Ciao!


Postat av: Lydde

veckerna gå så fort :(

2009-03-16 @ 17:04:46

Postat av: Mela

Nja typ, gått ganske långsamt denna veckan :P <3

2009-03-16 @ 18:38:24
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback