Janie's got a gun.

Hallåja! nu så är det snart helg, bara en dag till i skolan.
Idag så var första timmen matte. Jag räknade på och försökte få ihop några tal på cirkelns area, jag hoppade över dem tillslut.
Började på att mäta sådär gradtal i vinklar, lite lättare än cirklar iaf ;o
Efter matten började jag komma på att jag va trött, innan tyskan började stod jag nästan och halvsov ;P
Sen på tyskan så jobbade vi i grupperna, fast vi gjorde ingen tyska, snackade om en massa annat i stället, som praoplatser, båtar, fiskar och lite sånt ^^
Sen efter tyskan så va det engelska, jag fick göra de läsförståelse proven jag missade när jag va sjuk, de va ganska lätta tyckte jag fast jag vet inte, har kanske alla fel...? :P
Sen håltimme och sen lunch, kommer inte ihåg vad vi gjorde på håltimmen, hehe då kanske ni fattar hur trött jag va ;P
På lunchen hade vi något kebab-pytt-i-panna-med-köttbullar, eller typ.  Lite mysko ar det allt iaf ;O
Haha sen en håltimme till innan SOn , nu börjar jag få panik för SOredovisningen ^^
Sen då SO, redovisade, tror inte det gick så bra, vi hade typ nada. :/
Men sen efter vår redovisning tyckte Håkan att vi kunde få plugga lite till Sv  provet så det gjorde vi, sen så då skulle vi då ha sv provet.
Analysera texter.
Hade en timme och tio minuter på oss, jag hann precis.
Hoppashoppashoppas på bra betyg! (a)
Sen hem och äta.
Och nu e jag här och skriver, men nu ska jag läsa min nya Glamour tidning ;)

Pussellipusspuss ;* ,  Mela


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0