Jag har inget liv xD

Okej jag tänkte att när jag ändå är inne på blogg.se så kan jag ju skriva lite till ;P
Haha jaa, fåse nu då sist jag skrev va i frdags va? Hm det va det nog, idag e det ju söndag så då har jag ju hela 2 dagar o berätta om! Ojojoj hur ska jag hinna de? :P
Okej igår då så städade jag hela huset (nästan) för vi skulle få en massa gäster :p
Sen på kvällen åkte jag hem till Carolin på tjejkväll, mysmys :D
Vi hade askul, eller hur? :D<33
Aa vet inte riktigt vad jag ska skriva om det, tror vi drack lite för mycket cola, eller kolsyra över huvud taget :P
Haha jaa, det var väl lördagen det då. ^^
Idag då, Malin o jag skulle egentligen ha träningen idag men det kom bara en unge så vi skippade de.
Vi drog in til stauun istället o skulle hjälpa Markus kompis o flytta, fast de va redan klara så Malin o jag åkte till Lindex istället, fast där finns ju nästan aldrig nåt.
Sen hem, och ut i huset, bli kanooooonfint :D:D
Längtar till vi kan flytta in asså!
Sen gjorde jag matteläxan, fattar ingenting :/
Sen gick jag mamma o pappa ut och gick en sväng, roligt! ((:
Sen hem, mat, dator.
Och öh ja sen har det inte hänt så mycket mer .... ^^
Men men imon e det dax för skola igen då, ska faktiskt bli kul, har saknat alla man inte träffat på praoen!!
Mm men nu tror jag att jag ska kolla lite på tv!


Postat av: Lydde

lite mycket kolsyra eller ? haha



ha saknat dig under praoen :)

2009-03-25 @ 19:26:06

Postat av: Lydde

lite mycket kolsyra eller ? haha



ha saknat dig under praoen :)

2009-03-25 @ 19:26:12

Postat av: Mela

Haha liiiite kanske? ;D saknat dig me <3

2009-03-25 @ 19:41:05
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback