Jag e bloggberoende :o

Tja!
Här sitter jag o skriver o kollar på nytt läge.
De ni! det kan ni inte ;P
Haha okej egentligen kollar jag inte så mkt chattar mer med folk på msn, men det låter duktigare att säga att man lyckas hänga med i ett tvprogram o skriva samtidigt :P
Japp om min dag då.
Tillbaka till skolan efter praoen, kul.
Först K-Tid snackade lite om hur praoen varit men sen skulle vi till matsalen och lyssna på en föreläsning om HIV och AIDS, tog 1,5 timmar så vi missade matten (y) fast föreläsningen va ganska så seg... -.- Alla fick broschyrer med en kondom i ;P
Sen så hade vi tyska, gjorde ett hörförståelse prov som övning till torsdag, fattade ingenting :S jag kommer få IG i tyska... :/
Fick iaf IG på tyskaläxförhöret :( Mitt första IG nånsin :(:(
Jaja sen efter tyskan så va det elevrådsmöte.
Det e snart skoldans, men jag missar den för jag e på Gotland då ://
Tråååååkigt för vi ska ha melodifestivaltema o ha Tingeling låten!! jag äälskar ju den låten <33 och det gör Sanna Rebecka Markus o Andreas oxå :P men jag kommer missa när den spelas på skoldansen :/ nu e jag sur.
Aja sen efter mötet så hade vi hemkunskap vi gick igenom provet vi ska ha nästa vecka, usch jag hatar prov :( Sen så kollade vi på 2 filmer oxå, ganska slö lektion asså.. :P
Sen efter det så var det dags för No. vi gjorde ett övningsprov, gick faktiskt ganska bra, jag fattar det mesta (Y)
Sen slutade vi, fast det e ju en timme innan bussarna kommer så jag stod o snackade lite med tjejorna, ((:<3
Sen bussen hem, hämtade Jullisen och sen hem.
Dagen har spenderats vid datorn och slöat, skrivit lite på msn o så ni vet, det vanliga :P Japp japp snackade i tele med Hanna oxå ((:
Mm nu har jag faktiskt inget mer att skriva, om dagen iaf :P men detta skulle bli ett ruskigt långt inlägg om jag fortsatte så det tänker jag inte göra ^^
Haha ha det gott!


Postat av: Lydde

usch!! jag hatar också prov :(

hoppas det gå bättre på provet i tyskan :)

2009-03-25 @ 19:30:02

Postat av: Mela

Det hoppas jag me!! uschush för proov :7

2009-03-25 @ 19:41:53
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback