Hjärtat i taket (a)

Hallåhallå.
Idag är det lördag, men det har inte hänt nåt värst roligt än så jag skriver om igår ist. ;)
Igår va det då fredag. Haha jag är ju smart, idag är det lördag.......igår var det fredag...
Jaja men igår så var första timmen i skolan engelska.
Jag va ju sjuk på hörförståelsetesterna så jag fick göra dem igår, och Ellen oxå.
Eftersom vi gjorde prov så fick vi gå när vi va klara, ca en kvart innan vi slutade (y).
Sen så hade vi NO, gjorde lite expriment och skrev lite och ritade lite och så, ni vet en vanlig nolektion? :P
Sen så va det lunch, fast jag kan inte riktigt komma ihåg vad det va för någon mat så vi skippar de.
Sen hade vi SO, och den sista gruppen skulle redovisa, tog ca 40 minuter av lektionen, min mapp blev jättefin xP
Sista stunden av SOn fick vi göra klart provet i svenska.
Sen hade vi gympa, hann precis dit pga sv provet.
Vi hade då friidrott igen och jag blev jätteyr igen, men gympalärarna typ trodde mig inte? :/ jaja nu kommer jag få IG i gympa för att kag inte mår bra och att gympalärarna hat mig, kul :(.
Aja sista timmen för dagen var iaf bild, skulle välja ut en annons och sen typ få frågor på den, eller jag vet inte rktigt?
HAHA Hanna hittade iaf en bild i en tidning och sprang och lämnade tillbaka den likblek i ansiket xD får inte skriva varför men jag kan säga att det såg väldigt roligt ut xD
Sen så slutade bilden och Sanna klagade på att hon inte ville hem för hennes syrra e sjuk, så hon hängde med mig hem istället.
Jaa, vi åt pan pizza med en massa pizzakrydda och drack cola, vi blev en aning flummiga om man säger så haha :D<3
Sen så skulle vi till Nicole på tjejkväll/födelsedagsfest.
Det började med att vi spelade lite Guitar-Hero på Nicoles rum, och sjöng med i låtarna (a).
När vi inte orkade med det mer så gick vi ner och skulle göra guacamole till Tacon, tog en stund för avocadon va stenhård, vi fick micra den (a), nu börjar de flesta fatta att Sanna och jag är helgalna xP
Sen då skule vi äta efter att jag haft lite högläsning från baksidorna av några filmer.
Samtidigt som vi åt kollade vi på filmen "jag vet vad du gjorde förra sommaren"  den va asbra! :D Jag har ju velat se den så länge så jag va jättenöjd, haha "Hjälten slår till igen, pang!  Yeeeey!";P
Bara för att så ska ni få höra en liten rolig konversation Sanna och jag hade:

Jag: Du Sanna kommer du ihåg han den där killen med de kanonblå ögonen i Amityville2? 
Sanna: Jaa just det!
Jag: Vi bara måste se den igen!
Sanna: Jaa fast han i den här filmen har en blå tröja!
Jag: Ja det duger ju oxå!

;D
 
Sanna hittade iaf ett hjärta i Nicoles tak... jag vet det låter sjukt men se själva:

 
Ja i ungefär mitten av filmen så kom Hanna, då va klockan typ 8, hon hade vatt o tränat :P
När "Jag vet vad du gjorde förra sommaren " va slut så kollade vi på "Twilight", den är verkligen kanonbra!
Och sist så kollade vi på ett avsnitt av "Förhäxad".
Sen när Sofie skulle hem så sprang vi ut och gick en promenad i duggregnet och slogs och min mobil med ficklampan ^^.
Mm sen så åkte Hanna oxå hem och då var vi bara 4 kvar :P.
Då kollade vi lite till på "Förhäxad" och jag chattade lite med David på msn, xD
Sen så skulle Sanna och jag oxå hem, så vi åkte då...?
Haha sen lämnade de av mig på en väg sen hämtade mormor mig där ;P

Jaa, superskoj kväll iaf, och jo btw Sofie ska bli skåderspelerska ;D

Nae nu får det räcka med skrivandet, jag ska gå och kolla på Jurassic Park som jag beställt från LoveFilm, :D

Pusshejjs<3 /Mela



Postat av: lydde

det hjärtat va ju snyggast :)

2009-03-07 @ 12:57:14

Postat av: Mela

Absolut! :D<3

2009-03-07 @ 13:00:29
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback