"Blogging behöver man inte gå i rehab för"

Heyye!
 Så skriver jag igen, känner jatt jag e lite beroende av att skriva, fast så är det väl, om man väl börjar skriva e det svårt att sluta. Om ni frågar mig tycker jag att det är ett väldigt bra beroende om man jämför men vad annat det finns för hemskt.
Då säger jag inte att bloggande är hemskt, men det andra sakerna man kan bli beroende av som sprit, knark, osv.
Så jag bloggar gärna.
Aja nu tänker jag inte skriva en hel uppsats på 20 sidor om att bloggande är ett beroende, det hade blivit lite långtråkigt. Eller vad tror ni, ska jag börja en karriär som fördelarna med bloggnings uppsats skrivare? x)
Jag tror inte det nej.
Herregud vad mycket det blev om det nu haha jag är ju inte tjatig eller så heller :P
Haha ja om något helt annat nu då.
Jag har slöat framför datorn hela dagen, jag vet aktivt.. Jag har iaf hittat en massa roliga historier detta är en av mina favoriter:

Vad fladdrar i 200km/h?

En ekorre på motorcykel! 

Hahahahaha den är såå bra! x)

Men nu ska jag kolla på "Vem vet mest"  så pusspusshejhej


" Why dont you stay for the night?
I love you to the moon and back"

;*


Postat av: Lydde

haha <333

2009-03-27 @ 19:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0