Städa städa varje måndag.

Hejjsan! :P
Bir inte ett superlångt inlägg men ändå, ska strax in till tvn och kolla på Hem till gården  sen så ska mamma och jag plocka med en massa e flyttkartonger som tydligen blir fuktskadade om de står ute i förrådet länge till, så jag måste börja plocka upp mina saker -.-
Så det är så jag ska spendera min dag, plocka upp gamla saker och sortera ut det som ska slängas...
Härlig dag, right?
Men vädret verkar bli lika vackert som igår så då kan man ju vara ute iaf.
Ska nog ta en paus i städandet sen oxå och läsa lite i min superbra bok.
Har ju beställt hem 5 böcker från AdLibris så jag borde kanske läsa ut de som jag har här hemma först -.-
Funderar på att lägga in en bild, eller något annat kul, men jag vet inte riktigt vilken :p
Går nog ut en sväng i skogen idag och fotograferar lite, så härligt.
Jag kan inte riktigt fatta att jag är ledig i mer än 2 månader, bara så underbart.
Snart är det midsommar oxå, på fredag om jag inte har helt fel...?
Undra var man ska va då, hemma skulle jag tro, men det märker vi det är ju hela 4 dagar dit (A)
Det blev ju ett ganska långt inlägg ändå, om man jämför med dejag brukar skriva iaf ^^
Fast nu får det räcka, men jag ska hitta någon snygg bild att ladda upp, x)
Skriver mer ikväll, pusspuss



Postat av: Malin

Varför har du inte skrivit ngt om hur det var på Sweden Rock???Kram

2009-06-15 @ 13:11:13

Postat av: Ela

Orkar inte skriva mer allt ;)

2009-06-15 @ 18:24:48
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback