Packningspanik..

Tjeena!
Så skriver jag igen då, sista gången för den här veckan om jag nu inte lägger in något lite snabbt i kväll..
I alla fall så tänkte jag berätta lite om dagen nu då,
Första timmen hade vi svenska, jag läste i min bok "Räcker det om jag älskar dig?" Av Katarina von Bredow, superbra men hemsk bok.
Sen andra timmen va det tyska, kollade på en dryg film om en båt som hette Susanne (det va båten som hette de va?) och snackade lite med dem som satt i närheten :P
Sen musik, kollade klart på filmen Walk the Line (superbra) och sen gick vi ut och sjöng lite ^^
Sen äta snabbt och sen till slöjden och göra klart min lilla groda.
Jag tycker den blev bra, ligger på ett svajigt VG i betyg! (Y)
Sen så va det matte, blev mest att vi snackade.
Försökte komma på vad jag ska ha med mig till Sweden Rock, Markus tycker att jag ska ha 4 t-shirtar, ett par minishorts och ett par 12cm höga klackskor -.- jag tror inte de va.
Sen sista NO lektionen för i år. Vi fick glass (y) fast det va för att vi inte ska ha Cicci nästa år :(
Liten håltimme, gjorde inte så mycket då, sen elevens val sista timmen, jag läste lite till :P
Sen hem såklart, nej jag skriver från skolan xD haha nej, hämtade ut min skolavslutningsklännig idag, ni vet den från Bubbleroom, den passade faktiskt, tur de annars hade jag haft lite panik nu xP
Och nu måste jag komma på vad jag ska packa.
Hmm , det blir nog bra med de.
Sen imon stiiicker jaag :D:D:D wuhu!
NEj nu måste jag iaf tänka ut vad jag ska packa ;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0