My new BFF bla bla bla...

Hey!
Sitter o kollar på Paris Hiltons My New BFF, tycker det är otroligt löjligt.
Det är så opersolnligt, 18 st tävlar om hennes uppmärksamhet och om att bli hennes bästis, jag menar?
Alla som är där och tävlar är ju bara där för att om de nu vinner så kommer de bli kända, inte då att de tycker att Paris har en så fantastiskt underbar personlighet, de som är där skulle nog kunna delta i vilken tävling som helst för att bli kända.
Okej nu vet jag ju inte säkert att det är så, men jag kan ju gissa...
Dessutom tycker jag det är väldigt onödigt att de skickas till ett hus, blir av med sitt bagage och sen får massa grejer?
Sakerna man har borde väl inte spela någon roll om det är en vän hon söker?
Och hur desperat får man bli om man försöker fixa en bästis via ett tv-program?
Äh whatever om hon tycker att det är bästa sättet att fixa en kompis så yeah sure, kunde inte bry mig mindre.
Har ni sett programmet? Vad tycker ni om det i så fall?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0