Mot Kalmar, eller Växjö, ;)

Funderar på att sticka till Kalmar ,eller ännu bättre, Växjö o shoppa.. Varit inne på BikBoks hemsida och jag är helt in love..
Här är ett litet urval av alla de supersnygga kläderna.. (a)

Någon av er söta läsare som hänger med till Kalmar eller Växjö? (helst växjö där finns ju typ asmånga affärer och det tycker jag är askalas, men det är svårt att ta sig dit bara "/)

Nu ska jag kolla runt i lite fler webbshopper ni vet det är ju min största hobby (A)


Postat av: Malin

Jag åker GÄRNA och shoppar ngn helg efter min sem.Vi åker nu på fredag och vi kommer troligtvis hem till mammas födelsedag.

2009-07-01 @ 13:35:22

Postat av: Ela

Jamen då åker vi ngn helg då :D

2009-07-01 @ 16:20:04
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback