Jordgubbar såklart!

Har tagit mig lite tid i sommarvärmen och fixa tlite med designen, inte mycket, men lite.
Funderar på att lägga in nen musikspelare, vad tycker ni om det? Har ni lust att lyssna på mina favoritlåtar?
I så fall skulle jag kunna fixa det men jag vet inte.
Borde egentligen göra en riktig Header, haha den jag har nu är minst sagt udda.
Ska snart ut och fotografera lite i värmen, måste bara låta mobilen ladda lite så jag kan ha musik på :p annars går det ju inte (a) ...
Ska in till stan imon med Rebbe o shoopa en present til lilla mamsen som snart fyller år.. vad kan man köpa?
Blir nog att jag köper någon tunika oxå, det brukar bli så när jag e i stan... haha.
Men nu ska jag käka jordgubbar! :D skriver o fixar mer sen, puss. ;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0