Glad midsommar!

Goddag? x) Börjar bli lite sent för att skriva god morgon...
Men jag har faktiskt varit vaken i en timme (y) det är ganska duktigt för att vara mig :P
Men det är ju midsommar idag, en massa att göra, kanske därför jag vaknade tidigt för att slippa stressa? Och så slösar jag bort tiden på att skriva här, haha ^^
Ska ut och plocka blommor till midsommarstången medans det fortfarande är soligt och hyfsat varmt ute, är inte så sugen på att plocka blommor i spöregn som det ska bli ikväll...
Drar självklart med kameran på blomplockningen, och hela kvällen med såklart, bilderna kommer nog upp här imorgon när jag hunnit redigera dem.
Mm tänk att det är ett år sen det var midsommar sist, funderar på att plocka 9 sorters blommor att lägga under kudden...
Tog lite kort igår som jag kan tänka mig att ladda upp.
Ska bara redigera dem först -.-
Kommer upp här på sidan om ett tag ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0