Ansiktslyft.

Som ni ser så har min lilla blogg fått ett ansiktslyft. Jag fick lite damp på att menyerna inte gjorde som jag ville, så jag tog kort och gott bort dem. Jag tycker att det blev lite mer stilrent och lättare att hitta nu oxå. Jag ska såklart fixa till bakgrunden lite och så blir det troligen någon gång så småningom att jag lägger in någon meny med andra roliga saker, fast det får bli senare när jag kommer på vad... Sen har jag ju oxå lovat er en ny header, kände bara att jag ville fixa ihop resten av designen lite innan jag börjar med den, för om jag känner mig själv rätt kommer jag inom några månader tröttna på den nya headern jag kommer göra :p Ni kan väl vara gulliga och lämna en kommentar om det är något i mina rullgardinslistor som inte funkar okej? Då blir alla glada! Nu ska jag knåpa ihop en bakgrund och en header, skriver mer ikväll.

Viktigt! Jag vet att länkarna inte funkar, men eftersom ni ser adresserna ändå så fixar jag det inte just nu, eftersom jag inte har en aning om hur jag ska fixa de ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0