YouTube = (N)

Tjooh!
Hemma igen ♥
Lyckades få ihop 9/13 rätt på tipspromenaden! det tycker jag är lite duktigt ;)
Tänkte gjort ett mobilinlägg men att få täckning på det stället är lika troligt som att det skulle börja snöa i helvetet.
Har faktiskt piggnat till lite, kan vara allt kaffe, haha.
Jo förresten, är det bara för mig YouTube krånglar?
Kan inte se ett enda videoklipp :S
Det står "Videoklippet är tyvärr inte tillgängligt i ditt land på grund av upphovsrättsbegränsningar. " Men jag har kunnat se klippen innan. Fattar nada.
Lite drygt iaf.
Men men det får väl fixa sig?
Nu ska jag bada, tror jag, beror på hur kallt det är.
Men det va superskönt innan idag iaf :D
P u s s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0