Tröttare än jag tror.

Nu känner jag mig lite nöjd asså, mina besökare har kommit tillbaka! ;D
Haha, hade väl någon svacka eller något, eller så bara orkade ni inte med alla mina bildlösa korta mobilinlägg..
Men nu är jag back on track och jag ska verkligen försöka skriva lite intressantare inlägg så att ni stannar kvar! :D
Okej nu var det inte det jag ville säga utan jag är klar med en ny header, den är annorlunda den jag har nu och det tycker jag är bra!
Bara det att bilduppladdningen inte funkar här på blogg.se (igen) .
Så jag får vänta tills det funkar.
Hoppas på snart.
Tills dess får jag sitta och kolla på 8 simple rules på comedy central, superkul.
Och så borde jag gå och lägga mig, om jag inte ska sova bort hela dagen imorgon (oxå)
Inte för att jag planerat att göra något imorgon, men jag känner det att halva sommarlovet har gått redan och jag vill utnyttja varje ledig sekund ni vet funga dagen? Klyschigt jag vet men det är så.
Snart börjar ju skolan igen och det kommer ju inte precis bli lättare.
Kommer bli tvungen att plugga stenhårt för att få bra betyg, så jag kommer in på den skolan jag vill gå på efter nian.
Så, jag tänker njuta av sommarlovet nu!
Yesyes, nu tänker jag slå ihop datorn för ikväll, kolla på tv en stund till och sen gå och lägga mig.
Ska bara kolla en gång till om bilduppladdningen funkar...
Haha ses imon.
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0