Snurriga drömmar

Hallå!
Blivit en god vana det här att stiga upp vid 10, äta frukost, blogga, ^^
Haha hade en så sjuk dröm inatt, eller inte sjuk egentligen men lyssna..
Kommer inte ihåg supermycket men jag kommer ihåg att jag hela tiden tänkte "det är ju bara en dröm, så varför är du så laglydig?" haha typ x)
Det var väl mitt undermedvetnas sätt att säga att jag ska bli modigare? haha eller något sånt.
Nej men jag vet inte.
Själva drömmen var i skolan, är det bara jag som drömmer om skolan varenda natt under sommarloven -.-
Alltid är det så, är jag ledig så drömmer jag om skolan...
Blir lite drygt i längden, haha.
Nu ska jag kolla igenom lite bloggar och sen ska jag gå ut i solen :D
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0