Scary Fly.

Hallå! :D
Spillde precis ut en colaburk över tangentbordet...
Sprang runt med en disktrasa och torkade runt hela datorbordet så inte colan rinner ner på hårddisken.
Tror jag lyckades..
Men herregud vad klantig man kan vara eller hur?
Jaja ni kan få höra lite mer av min otur jag haft idag.
Kommer ni ihåg en film jag sa att jag sett som hette The Mist?
I den var det ju somsagt lustiga muterade monster som var livsfarliga...
Tror ni inte att när jag sitter ute och fikar så kommer det en asstor fluga såg ut som en blandning av fluga, nattfjäril och geting.
Jag skrek rakt ut och sprang in.
Shiiet va rädd jag blev :o
Borde kanske ite kolla på fler skräckfilmer?
Men jag menar´... vad va det för skum fluga? :O
Äh om ni ser fimen så fattar ni nog varför jag blev så rädd -.-
Och förresten, jag är u inte glad för insekter när de är i normal storlek -.-.
Stackars mig ^^
Fast man får väl skylla sig själv.
Läs mer om filmen här: The Mist
Pjuuh nu har jag lugnat ner mig lite iaf.
Fast jag tänker inte gå ut än på ett tag :P
Haha.
Pusshejj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0