Next is next

Godmorgon, somliga här har faktiskt varit vakna sen halv nio.
Det ni!
Fast nu ligger jag i soffan och kollar film -.-
Ska nog sova lite till me, hahah.
Ska kolla på en film som heter Next nu.
Någon Sf, Fantasty.
Jag har ju börjat gilla sånna filmer så vem vet, den kanske är superbra?
Hm nu ska jag vara smart och läsa om den på typ Wikipedia! ^^

Next är en amerikansk actionfilm från 2007, regisserad av Lee Tamahori. I huvudrollen ser vi Nicholas Cage som Cris Johnson, en magiker som kan se två minuter in i framtiden. Andra skådespelare i filmen är Julianne Moore, Jessica Biel, Thomas Kretschmann och Peter Falk. Filmen baserar sig på novellen The Golden Man av den amerikanske science fiction-författaren Philip K. Dick.

Filmen hade premiär 27 april 2007. Budgeten var runt $70 miljoner. Den var en flopp i USA, där den spelade in drygt $18 miljoner. Den gick något bättre internationellt, och drog in totalt $73,5 miljoner.    "

Haha det blir nog bra, " Den var en flopp i Usa..."

Jaja vi får väl se hur länge jag orkar kolla?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0