In the shadows!

Är helt besatt av låten "In the shadows" av The Rasmus. Tycker den är grymt bra asså! :D
Haha ingen hälsningsfras här inte haha ... ^^
Stack in på mormors dator lite, jag längtar något fruktansvärt till mina högtalare ska kopplas in till laptopen då ni haha, då kommer det höras musik ända in til stan ;D
Varit ute o fotograferat idag en stund, eller typ sprang runt huset och fotade fina blommor -. -
Blider kommer när det funkar att ladda upp bilder här på blogg.se..
Men jaa, annars vet ni ju hur min dag varit. Böcker och Ben & Jerrys som sagt.
Jaa, sen har jag messat lite med Hanna oxå, som är iväg och shoppar... Orvättvist eller vad? ^^
Nej, nu ska jag läsa bloggar o lite så pussohejj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0