Bada, städa, duscha...

Hallå! :D
Min tå gör inte så ont idag -.-  yeey!
Idag blir det inget godmorgon för jag har varit vaken sen klockan 10, det ni (Y) haha...
Idag ska jag hjälpa mamma att flytta kläder mellan 2 garderober, sen ska jag hoppas på att det är varmt för ska jag bada :P
Och sen ikväll ska jag iväg på tipspromenad ;)
Mycket att göra idag ju! hehe..
Lustig värma idag så det lär nog bli åska, fast så har jag tänkt i snart en vecka..
Men det är så kvavt och äckligt, ingen riktig värme..
Kan det inte bara bli 26 grader sol?
Jaja, ska svara på kommentarer nu och sen gå och duscha.
Puss


Postat av: Emelie

härligt, jorå det rullar på :d

2009-07-16 @ 14:59:05
URL: http://sandbergemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0