Åska? Nej tack.

Hejsan!
Blev inget mer inlägg igår kväll, förlåt för de, men jag orkade verkligen inte.
Hm vad ska man göra idag då, det kommer börja spöregna viken minut som helst och det är superkvavt så det blir nog att vara inne och läsa, och datorn om det inte åskar.. :P
Nu funderar jag på att gå in i lite olika nätshoppar, jag älskar ju det, även om jag inte tänker röra mina pengar förrän vi ska till Växjö så kan man ju alltid kolla, right?
Har ni några tips på bra nätshoppar? (A) 
En bra sak? jag sitter vid mormors dator nu så jag kan lyssna på musik! Kan jag i och för sig på laptopen med, men där låter det horrible.
Nejnej nu får det räcka med text, för jag kommer inte på så mycket mer att skriva, haha.
Puss


Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* tack för dina förslag :D jag gillad een del ;)



Ska vi följa varandra via bloglovin ? ;) Lägg till mig så lägger jag till dig :D

2009-07-06 @ 12:23:32
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0