The one...

Tjoho! Helg nu då, tänk va skolveckan gick fort ;)
Ska iväg och spela pingis imorgon kul kul :D fast tidigt -.-
Söndag blir vilodag, sover hela dagarna när jag kommer hem från skolan ju ;P Kan vara för att jag är uppe till ett på nätterna men det tror jag inte det är xP
Är genomfrusen pga att alla killarna har kastat snöboll, hu säger jag bara. Hur kan man kasta över typ hela skolgården? Det går ju bara inte...
Aja ska leta reda på mina matchkläder tills imorgon sen ska jag läsa lite tänkte jag.

Pösspöss, Mela



Postat av: lydde <33

haha du behövet stiga upp tidigt haha <33 (skoja med dig) kram

2009-01-09 @ 23:44:22

Postat av: Mela

Fnys -.- haha men jag kom upp! <3

2009-01-10 @ 12:27:24
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback