Sego, ;P

Tjaaah <3 Helt seg idag, slöat framför TVn och datorn bara, känner mig så lat.
Menmen tänkte att strax börjar skolan igen så why not take it easy?
Måsta iaf göra matteläxan vi har tills vi börjar, första timmen me -.-
Får göra den i morgon, uschusch fattar inget av den och jag orkar inte med den!
Jag vill ha mera lov, orkar inte skolan.
Så skönt att vara uppe till 2 på nätterna och sova till 11 på morgonen så nice.
Men tillbaka till skolan nu, lägga sig vid 10 och stiga upp vid 7  usch vilket liv -.-
Men träningen börjar igen på onsdag (yeey) och sen tror jag det är match i helge, måste kolla upp det inte bra om jag missar det och planerar något annat för helgen.
Jaa händer nu då, Julia kommer och ber mig gå in på www.djur.nu ... jaja får väll göra det så hon blir nöjd.

Ciao, Mela


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0