Pingiiis<3

Tjaa! Nyss kommit hem från pingisen nu då, gick lite sisådär, han typ inte spela alls pga om limmning av min platta :/  Yeahyeah spela roll askul som vanligt i vilket fall :D<3
Hanna hängde med mig hem efter skolan så vi kunde plugga på tyskan, HAHA va kul de va. Fatta att jag sa det där :S:S Hehe men vi gjorde charader till orden xD
Yes om skoldagen då, började med K-tid och klassråd, Sanna och jag hade inte så mkt att komma med pga att i senaste elevrådsmötet tog vi bara upp julavslutningen och den va typ för 3 veckor sedan -.-
Vi drygade iaf ut protokollet lite med punkter från föregående veckor...
Sen efter K-tiden var det dags för matte, vi har en vikare mån - ons som är sååå seeeeg hennes förklaringar e helsjuka fattade bättre innan hon förklarade -.-
Sen tyska, fick gå 10 minuter tidigare för att hinna med att äta innan elverådsmötet.
Sen då elevrådsmöte, skoldans den 6 februari! Jippie!!!
Sen lite snack om öppet hus och de som ska hjälpa till där.
Från elevrådsmötet vidare till hemkunskapet där vi bakade pizza, kanongott, speciellt min pizzasallad ;P
Sen sista timmen NO, vi fick reda påatt vi inte kommer ha samma lärare i 9an pga att hon ska få barn i juli, lite synd att vi inte ska ha henne i 9an hon e typ bästa läraren :/
Jaja sånt e livet, men nu måste jag gå och duscha, sen sticka lite till imorgon.

Pussellipuss ;* Mela



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0