Kind of pissed of.

Aaatjooo! ja jag är sjuk för er som gissade på de ;P
Fruktansvärt ont i halsen, förkyld och nyser en gång i minuten. -.-
Igår så va det hockey, KHK - Gislaved  2-3 i sudden, :/
Orkade inte ta med kameran för jag inte mådde så bra, så inga bilder den här gången.
Vår nya målvakt gjorde ett väldigt bra jobb, några riktigt snygga räddningar!
Sen så fick Sirbäck spela lite oxå, väldigt roligt.
En som verkligen gjorde en dålig match var Sebastian Arvidsson, hur många felpass gjorde han inte egentligen?
Jaja nu ska vi inte klaga, vi fick en poäng iaf -.- även om det borde varit 3...
Nej nu tänker jag släpa mig in till soffan och se på lite tv.

Puss, Mela



Postat av: Loo

Vad ska du hitta på idag då?

2009-01-29 @ 11:54:15
URL: http://loem.blogg.se/

Postat av: Mela

Jadu sova tror jag nog det blir, sen lite dator och tv.

2009-01-29 @ 12:33:39
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback