KHK - Ulricehamn 3-4 :(

Hej, kommit hem från hockeyn nu då, slutade 4-3... till Ulricehamn.
Vakna KHK! Jag menar man ser ju att de kan spela bättre än vad de gör, kolla de sista 2 minuterna och jämför om du inte tror mig. Då var det tryck runt Ulricehamns mål annars var väl matchen helt seg.
Den enda som jag tyckte gjorde en riktigt bra insats är KHKs nyvärvade back Jonas Karlsson, räddade många puckar.
Jaja Kristianstad förlorade oxå sin match så vi åkte bar ner till 2:a platsen, man måste se det positivt... -.-
´Provade att ta kort med min kamera för första gången på hockey idag då, nja vet inte riktigt vilken inställning som korten blir bäst med, men som man säger övning ger färdighet några kort blev bra iaf.
Eller så bra de kan bli när man har plexiglas, stolpar och nät ivägen -.-
Och en liten kul grej, Julia fick tag på en av de hockeypuckarna som flög ut, hon förklarade Hela vägen hem hur den flög ^^ Här kommer några av mina bilder som faktiskt blev dugliga:

   



Postat av: lydde

jag tycker bilderna blev bra <33

2009-01-11 @ 20:46:53

Postat av: Mela

Tack så mkt <33

2009-01-12 @ 20:15:04
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback