Wind of Change.

Alå Alå, ;P
Nej men hej, nu är jag inne och skriver igen, känns som om det är det enda jag gör nu för tiden. Vilket liv :P
Haha nej men det har ju blivit så, skola, hem, äta, blogga, läxa. Och lite annat då men haha jag menar, rutiner? ^^
Var iaf i skolan idag igen, ganska roligt att va tillbaka efter att va sjuk ett tag.
Vi hade hopp över plint på gympan, det absolut värsta som finns enligt mig, klarade sidhoppet. Överlycklig, har aldrig vågat det innan. :P
Fast min puls var upp i typ 300 slag per minut kändes det som, kanske inte riktigt men ni fattar jag va nervös.
´Varit inne på B.young och köpt ett par jeans idag oxå, glad att jag äntligen hittade något att använda mitt presentkort till!

Men nu ska jag inte ta upp er tid längre. ;)

Pusshejj, Mela

Btw. snart e det alla <3 dag ! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0