Skor! :D

Hallå på er!
Precis kollat på melodifestivalen, ganska dåliga bidrag tycker jag.
Bäst var nog Star Pilots eller Sarah Dawn Finer men jag vene, tycker det blir bara värre och värre för varje år.
Nu kollar jag egentligen på filmen Rocksystrar, riktigt bra faktiskt men det är nyheterna nu så då tänkte jag att jag kunde blogga lite bara för att.
Har köpt ett par ursöta skor idag, va inne på josefssons hemsida och hittade ett par ballerinadojor från Björn Borg.
Kanonsöta, kunde bara inte motstå dem!
Men nu börjar filmen igen, pusshejj!

/Mela

Mina nya skor :D<3


Postat av: lydde

Star Pilots skulle gått till final :)



snygga skor :)

2009-03-01 @ 10:40:15

Postat av: Mela

Mm klart de skulle, inte hon Agnes...



Visst är de! :D<3

2009-03-01 @ 11:41:38
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback